Jonathan er en strategisk markedsfører som trives med å utfordre konvensjonelle tilnærminger med ambisiøse mål for selskapets markedsføringsstrategi.
Med en dyp forståelse for markedstrender og forbrukeradferd, tar Jonathan initiativ til å utvikle innovative ideer som setter Kompa i en konkurransedyktig posisjon. Selv om Jonathan er opptatt av å oppnå resultater, tar han også hensyn til langsiktige konsekvenser og mulige påvirkende faktorer, og sikrer at løsningene er gjennomtenkte og veloverveide.
Utdannelse
Digital innholdsproduksjon - Høyskolen Kristiania
Markedsføringsledelse - Høyskolen Kristiania
Markedskommunikasjon - Høyskolen Kristiania
Bachelor i Statsvitenskap - NTNU
Aktuelle artikler
Intervju med Maria Råken - en drivkraft bak den nye nasjonale veilederen
Den nye nasjonale veilederen for vannbehandling er nå tilgjengelig, og den forventes å bli et...
Seminar hos Nordisk Energikontroll
Nordisk Energikontroll AS er en totalentreprenør innen fornybar varme- og kjøling og er blant annet...
Kompa holder foredrag på Driftskonferansen 2023
Hvert år arrangerer NemiTek og fagbladet Byggdrifteren Norges største konferanse for...