Customer Success Manager – Kompa AS 

 Er du opptatt av å innarbeide gode løsninger og få mennesker til å lykkes? Vil du være med i en spennende Property Technology reise, hvor vi setter standarden for morgendagens eiendomsteknologi? 

Kompa er i sterk vekst og opplever behov for en Customer Success Manager for å sikre at våre kunder lykkes med våre tjenester.  

Du vil få ansvar for å onboarde og bistå våre nye kunder, samt ivareta og yte service overfor nåværende kunder. Rollen samspiller også med våre avdelinger innen produksjon, salg, markedsføring og våre rådgivere. 

Customer Success Manager rapporterer til Salgsleder. 

Det vi trenger din hjelp til, er: 

  • Onboarding av kunder og oppfølging av kunder 
  • Forvaltning av kundeportefølje  
  • Utprøve og etterse gode rutiner for Customer Success 
  • Identifisere og bistå ved oppsalgsmuligheter 
  • Håndtere innkommende kontakt 
  • Administrativ kundehåndtering  
  • Samarbeide for gode synergier i vårt Salg, Markeds og Customer Success arbeide. 
  • Bistå med tilhørende administrative oppgaver 

Vi ønsker at du har kompetanse og erfaring innen: 

  • Erfaring med Customer Success arbeide – minimum 2 år 
  • Forvaltning av kundeportefølje  
  • Kundetilfredshet 
  • Administrative egenskaper 
  • Norsk – skriftlig og muntlig 
  • Hubspot CRM 
  • Bachelor innen relevant fagfelt – Relevant erfaring kan kompensere for utdanning. 

Vi kan tilby deg: 

  • Frihet under ansvar 
  • Innovativt miljø med høyt fokus på godt arbeidsmiljø 
  • Faglig sterkt miljø 
  • Konkurransedyktige betingelser  
  • Faglig og personlig utvikling 

Vårt DNA i Kompa, som du identifiserer deg med: 

  • Fremtidsrettet 
  • Objektiv 
  • Kvalitetsbevisst 

 

Vi behandler søknader fortløpende. 

Tiltredelse: Snarest, etter avtale 
Antall stillinger: 1 
Stillingsprosent: 100% 

Om Kompa 

 Vi i Kompa er pålitelige, nysgjerrige og dynamiske 

Vi skal, med vår kompetanse, utvikle og levere pålitelige tjenester som våre kunder vil verdsette og gjenbruke. Vi digitaliserer hodene med kompetanse for å skape innsikt til våre kunder, slik at de kan ta riktige valg, til riktig tid. Våre kunder er alle som eier, drifter, vedlikeholder og utfører service på bygg.  
 
Ett viktig bidrag i vår tilnærming til markedet, er at vi er objektive og produktuavhengige. Vi innhenter data for å gi råd og innsikt tilpasset det enkelte energianlegg. Dette gjør vi ved å benytte fagkompetanse i kombinasjon med data og moderne teknologi.  

Ettersom vi skal være objektive, må vi være nysgjerrig på hva som skjer på markedet og tilpasse oss alltid til beste praksis innen fagområdene vi tilbyr tjenester i. 

Flere markeder er i stor endring når det kommer til bærekraft og digitalisering. Dynamikk er derfor viktig når vi skal manøvrere i hverdagen, da endringer skjer fort.  
  
Kontaktperson:  
Ørjan Kyllevik, Salgsleder 
Mobil: +47 468 52 377 
Søknad sendes orjan.kyllevik@kompa.no 

Del kunnskapen:

Lignende innlegg som kan interessere deg?

Fra ringperm til digital datainnsamling
Fra ringperm til digital datainnsamling
5 mai, 2022

Frontlinjearbeidere  Historisk har frontlinjearbeidere, slik som vaktmestere, driftspersonale, operasjonsansvarlige og t...

Forbehandling av påfyllingsvann
Forbehandling av påfyllingsvann
9 mai, 2022

Forbehandling av påfyllingsvann Selv om lokalt grunnvann eller borevann kan benyttes, er de fleste lukkede varme- og kjø...

Konduktivitet
Konduktivitet
9 mai, 2022

Konduktivitet Konduktivitet eller ledningsevne er vannets evne til å lede strøm, og konduktiviteten øker med økt innhold...